ÎNSCRIERE ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR


antet

ÎNSCRIERE în ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREȘCOLAR

Acte necesare pentru inscrierea în grădiniță:

  • Cerere tip de înscriere în grădiniţă;
  • Copie şi original după actul de identitate al părintelui / tutorelui legal; ( părinţii divorţati depun la înscriere şi hotărârea definitivă din care rezultă modul în care se exercită autoritatea părintească şi unde a fost stabilită locuinţa minorului );
  • Certificat de naştere al copilului – copie şi original;
  • Date privind opţiunile exprimate
  • Fișa medicală (de prezentat la începutul anului școlar).



descarca cerere


inscriere - reinscriere

Art. 57. – (1) În conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) lit. e) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit în continuarea RGPD, datele personale sunt păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopului în care sunt prelucrate datele.

 

Criterii înscriere grădinița 2020

Criterii generale și specifice de departajare

Cerere reînscriere grădiniță Hărman

 



descarca

Cerere reînscriere grădiniță Podu Olt

 



descarca

Instrucțiuni de completare a cererii-tip de înscriere în grădiniță – 2020

Punctul 1 – Date privind solicitantul

– Datele referitoare la domiciliul/reşedinţa se vor completa pe baza documentelor justificative prezentate
de solicitant;
– Pot fi solicitanți: părinții (tatăl, mama) sau reprezentantul legal al copilului pentru care se solicită înscrierea.
– Părinţii divorţaţi depun la înscriere o copie a hotărârii judecătoreşti definitive din care rezultă modul în care se exercită autoritatea părintească şi unde a fost stabilită locuinţa minorului.

Punctul 2 – Date privind copilul

– Se completează cu datele personale din certificatul de naștere al copilului;
– Naționalitatea este câmp ce va fi completat în baza declarației solicitantului;

Punctul 3 – Date privind înscrierea în grădiniță

– Tabelul se completează, în ordinea descrescătoare a preferințelor, cu maximum trei opțiuni pentru
unități de învățământ la care există locuri disponibile. Tabelul va fi completat obligatoriu cu cel puțin o
opțiune.

  • Pentru fiecare dintre opțiunile exprimate se vor completa datele privind limba de predare
    (maternă) și abordarea educațională solicitată și tipul de program, așa cum acestea apar în lista
    locurilor disponibile pentru unitatea de învățământ dorită;
  • Abordarea educațională poate fi: Tradițională (cea implicită), Waldorf, Step by step, Montessori, Freinet, Planul Jena, Pedagogie curativă, Învăţământ special;
  • Tipul de program poate fi: Normal, Prelungit sau Săptămânal;
  • Cererea-tip, alături de dosarul de înscriere, se depune la unitatea de învățământ aflată pe prima
    poziție în acest tabel;
  • Opțiunile exprimate pentru unități de învățământ, tip grupă, limbi de predare, respectiv abordări educaționale pentru care nu există locuri disponibile nu vor fi luate în considerare.

Punctul 4 – Date despre frații/surorile copilului

– Se completează doar cu informațiile despre frații/surorile copilului, care vor fi prinși în sistemul de
învățământ în anul școlar 2020-2021.
– Se completează denumirea sau codul SIIIR al unității în care vor fi elevi în anul școlar 2020-2021. În
cazul în care fratele/sora va fi elev nou în învățământ în anul școlar 2020-2021, în câmpul din coloana
unității școlare se scrie “necunoscut”.

Punctul 5 – Criterii de departajare generale

– se bifează doar acele puncte unde există documente justificative depuse odată cu prezenta cerere, în
baza criteriilor generale de departajare prevăzute în Nota MEC nr. 791/04.05.2020.

Punctul 6 – Declarații de consimțământ

– Prima declarație și a treia declarație sunt obligatorii deoarece, fără acestea, cererea nu poate fi
validată și prelucrată.

Atenție! Toate informațiile declarate în cerere, precum și documentele anexate cererii vor fi verificate de comisia de înscriere a unității de învățământ. Prezenta cerere va fi introdusă în aplicația informatică și după validarea datelor vi se va tipări o cerere-tip electronică pe care va trebui să verificați corectitudinea datelor introduse și să semnați pentru validitatea acestora.
Până în momentul în care semnați cererea-tip electronică (tipărită din aplicația informatică)
cererea Dvs. nu este validă!

 


tabel

Reînscrierile/înscrierile se pot efectua, în perioada de calendar specifică fiecărei etape, acestea se pot efectua prin poştă electronică la adresa de e-mail : scoalaharman@yahoo.com sau direct la secretariatul unităţii pe baza unei programări telefonice 0268 367 014 / 0738 775 570, în intervalul orar de luni-vineri, între orele 10.00-13.00.
Telverde: 0800816268

Conducerea unităţii:
DIRECTOR,
Prof. ACIU IOAN

ŞCOALA GIMNAZIALĂ HĂRMAN , Str. Dorobanţi, Nr.78, Jud. Braşov, COD 507085, TEL./FAX (40)0268/367014,
E-MAIL: contact@scoala-harman.ro